اتوار , فروری 25 2018
Home / کالم / مضامین / 14 فروری، مغل شہنشاہ ظہیرالدین بابر کی پیدائش کا دن

14 فروری، مغل شہنشاہ ظہیرالدین بابر کی پیدائش کا دن

14 فروری کو مغل شہنشاہ ظہیرالدین بابر پیدا ہوئے۔
وکی پیڈیا کے مطابق مغل شہنشاہ ظہیر الدین محمد بابر 14 فروری 1483ء کو پیدا ہوئے۔ آپ ہندوستان میں مغل سلطنت کے بانی تھے۔ آپ کے والد عمر شیخ مرزا فرغانہ (ترکستان) کے حاکم تھے۔
وکی پیڈیا کے مطابق آپ، باپ کی طرف سے تیمور اور ماں کی طرف سے چنگیز خان کی نسل سے تھے۔ آپ بارہ برس کے تھے کہ آپ کے والد کا انتقال ہو گیا۔ چچا اور ماموں نے شورش برپا کر دی جس کی وجہ سے گیارہ برس تک پریشان رہے۔ کبھی تخت پر قابض ہوتے اور کبھی بھاگ کر جنگلوں میں روپوش ہوجاتے۔ بالآخر 1504ء میں بلخ اور کابل کے حاکم بن گئے۔ یہاں سے آپ نے ہندوستان کی طرف اپنے مقبوضات کو پھیلانا شروع کیا۔
وکی پیڈیا کے مطابق پانی پت کی جنگ میں فتح پانے کے بعد بابر نے ہندوستان میں مغل سلطنت کی بنیاد رکھی۔
وکی پیڈیا کے مطابق آپ کا 26 دسمبر 1530ء کو آگرہ میں انتقال ہوا اور حسبِ وصیت کابل میں دفن ہوئے۔

تبصرہ کریں

Check Also

ٹیلنٹ ہنٹ فری کوچنگ کلاسز کی سہولیات سے طلبہ فائدہ اٹھائیں، ڈی سی سوات

(باخبر سوات ڈاٹ کام) ڈپٹی کمشنر سوات عامر آفاق نے کہا ہے کہ ٹیلنٹ ہنٹ فری کوچنگ کلاسز کی سہولیات سے نہم اورد ہم جماعت کے طلبہ بھر پور فائدہ اٹھائیں۔ ضلعی انتظامیہ اس سلسلے میں ہر ممکن اقدامات کر رہی ہے۔ ان خیالات کا اظہار انہوں نے گورنمنٹ سینیٹینیل ماڈل ہائی سکول ودودیہ سیدو شریف میں ٹیلنٹ ہنٹ فری کوچنگ کلاسز کی زیر تربیت طلبہ سے گفتگو اور معائنے کے دوران کیا۔ اس موقع پر پاک آرمی کے میجر وسیم، ڈی ای او سوات نواب علی خان، کمیٹی چیئرمین اسماعیل خان، پرنسپل ظہور احمد خان اور دیگر متعلقہ حکام بھی موجود تھے۔ ڈی سی سوات نے کہا کہ ضلعی حکومت کی مدد اور پاک فوج کی نگرانی میں ٹیلنٹ ہنٹ فری کوچنگ کلاسز گورنمنٹ سنیٹینل ماڈل سکول میں 23 سکولوں کے 154 طلبہ زیر تربیت ہیں۔ پاک فوج بھی اس سلسلے میں تعلیم کے فروغ کے لیے اقدامات میں حصہ لے رہی ہے جو کہ حوصلہ افزا امر ہے

Pin It on Pinterest

Shares
Share This